Zeer tevreden over de uitgevoerde tuning aan mijn Ford Transit 2T 2,0l die maar 139 pk had en nu naar 192 pk plus een zee aan koppel.
Enorm veel kracht in de hernemingen wat voordien niet het geval was .
Het rijden is totaal lineair van o-120 wat zeer p...
Wat een verschil klasse en zeer vriendelijk onthaal heb bmw 525df10
Moet ik eerlijk zijn? Mensen , ECU-Soft is de EERLIJKHEID ZELVE, ze geven u eerlijk advies, zelfs via de telefoon, en zijn er NIET op uit om iets aan jou te verdienen indien de klant er geen baat van heeft!! Bedankt, Mario
134 Nm en 57,3 pk erbij voor mijn Mercedes C180 1800cc turbo benzine uit 2011.
Wat een trekkracht en dat bij 400 tpm minder.
Heerlijk zoals de auto nu reageert op het gaspedaal.
Als je twijfelt, niet nodig, gewoon afspraak maken.
Guy
Zeer tevreden met het resultaat.
Goede uitleg en service.
Reeds mijn 2de wagen door hun gedaan.
Vandaag men peugeot 3008 late chippe veel uitleg gekrege snelle service en zeer tevrede met het resultaat
Mijn Bmw pas nog laten chippen, geen problemen alles is tiptop in orde. Auto gaat beter dan eerst volgende chip-tuning komt er zeker aan.
Super tevreden dat ik mijn Kawasaki Versys 1000 bj 2016 heb laten tunen. Ik miste de vlotheid van mijn bandit's 1200.Toen ik dacht ik ga rondkijken voor een nieuwe motor om terug die vlotheid in het middengebied te krijgen "dacht ik" laat u eens informere...